
2014 yılının eylül ayı değerlendirmeleri dikkate alındığında Vodafone’un Türkiye’de 20,6 milyon kullanıcıya hizmet sunmakta olduğu görülmüştür. 3300 kişiye iş imkanı sağlayan Vodafone Türkiye, 13 milyar Türk lirasını aşan yatırımları ile Türkiye’de adından sıkça söz ettirmektedir. Sorumluluklarından taviz vermeden, kanunlara ve ahlak kurallarına uygun bir biçimde hizmet etmek adına çalışmaktadır Vodafone firması. İçerisinde bulunduğu toplumun kültürel değerlerine saygılı bir biçimde, toplumun tüm öğelerine gereken özeni göstererek, çalışmalarını sürdürmektedir. Kurumsal anlamda sorumluluklarını göz ardı etmeden çalışmaktadır. Sadece kar amacıyla değil, müşterilerinin sağlıklarını enerji tasarrufunu, geri dönüşüm çalışmalarını, etik bakış açılarını da göz önünde bulundurarak, bu alanlarda hassasiyet göstererek çalışmalar sergilemektedir.
Akıllı telefonların büyük bir önem taşıdığı günümüz dünyasında avantajlı tarifeleri, dikkat çekici kampanyalarla birleştirerek, her bireyin akıllı telefon sahibi olmasında etkin bir rol oynamaktadır Vodafone markası. Reklam filmleri ile her ülkede dikkat çekmekte, kampanyaları ve tarifeleri bu reklam filmleri sayesinde büyük ilgi görmektedir. Uygun fiyat ile kaliteli hizmeti tek bir mobil iletişim servisinde sunma hedefiyle çıkılan yolda, sunduğu başarılı çalışmalar kadar, etkileyici promosyon ve kampanyalarıyla göz doldurmaktadır Vodafone. Özellikle cihaz kampanyaları günümüz dünyasının teknolojik gelişimine uygun bir akış sergilediği için devamlı takip edilmektedir. Siz de Vodafone Türkiye’nin hazırladığı kampanyaları takip edip, sonuçlarından haberdar olmak adına kampanyamerkez.com sitesini ziyaret edebilirsiniz.