
Philips müşterilerinin yaşamlarını önemseyen bir marka olması dolayısıyla yenilikçi bir anlayış ile devamlı bir gelişim içerisindedir ve bu sayede aktif bir biçimde yapılan araştırmalar ile her daim daha iyi niteliklerde ürün üretimi için araştırmalar yapılmaktadır. Araştırma ve geliştirme bölümü Philips markasının ürünlerinin doğum merkezidir. Bu nedenle firma, bu alana büyük önem vererek tüketicilerinin ihtiyaçları doğrultusunda daha iyi ürünler ortaya koyulması adına çalışmaktadır. Üretilen ürünlerin çevreye, ekosisteme ve doğal yaşama zarar vermeden yıllarca işlevini yerine getirmesine de çok önem vermektedir Philips. Bu durumu çevreye olan sorumluluğunun bir parçası olarak görerek, çevre dostu ürünler üretmek adına, doğayı ve yeşili koruyan sağlıklı ürünleri sunabilmek adına araştırmalar yapmakta, geliştirmektedir kendisini.
Kişisel bakım, anne çocuk ürünleri, ses ve görüntü, ev ürünleri, aydınlatma, bilgisayar ürünleri ve telefon, aksesuarlar ürün başlıkları ile ürünlerini tüketicilere sunmaktadır marka. Sahip olduğu geniş ürün portföyü ile tüketicilerin ihtiyaçlarının pek çoğunu karşılamaktadır. Üretmekte olduğu ürünleri etkileyici reklam filmleri ile televizyon yayınları sayesinde dünya ile paylaşmaktadır marka. Bu sayede saniyelerle ölçülen zaman dilimleri içerisinde, yapılan etkili sunumlarla ürünlerinin kalitesini ve başarısını ifade ederek, ilgi çekmektedir. Aynı zamanda gerçekleştirdiği promosyon ve kampanyalarla da tüketicilerin gönüllerini kazanmaktadır.